نکاتی برای انتخاب دامنه سطح بالا
نوشته شده توسط : عباسی

نکاتی برای تعیین دامنه سطح بالا
اگرچه آنچه برای nTLD خویش گزینش می‌کنید در طریق جايگاه بندی وبسایت شما  سئو سایت  به وسیله Google نقشی ندارد، ولی به کارگیری از شایسته ترین راه‌های TLD همچنان هوشمندانه میباشد. در اینجا یک سری ایده برای یاری به شما در تعیین یک TLD مطلوب آورده گردیده‌است.

1. TLD مرتبط با صنعت خویش را گزینش نمایید
اگرچه ممکن میباشد تعیین .pizza تحت عنوان TLD عالی باشد، البته تا‌زمانیکه پیتزا نمی فروشید، خیلی منطقی وجود ندارد. از‌آنجا‌که در تعیین TLD مورد های مختلفی دارید، یکی از را گزینش نمائید که مرتبط با صنعت شما باشد. مثلا، در حالتی که شما یک فریلنسر می‌باشید و وبسایت شما تماماً مرتبط با شماست .me TLD را در حیث بگیرید. به همین ترتیب، در شرایطی‌که شما یک کمپانی کودک می‌باشید، .tech را تحت عنوان TLD خویش در حیث بگیرید.

2. TLD را در دامنه اساسی دیگری گزینش نمائید
در صورتی‌که به عبارتی روز برای یک نشانی Gmail نام نویسی نموده اید، احتمالاً اسم و اسم خانوادگی خویش و پیرو آن @ gmail.com را ایمن نموده اید. در شرایطی‌که فعلا عملکرد فرمایید برای یک اکانت کاربری تازه نام نویسی فرمائید، احتمال این وجود داراست که می بایست خلاقیت به خرج دهید و در غایت ممکن میباشد از نشانی Gmail ضعیف خویش ناامید گردید.

اگرچه ممکن میباشد بتوانید با یک نشانی آدرس اینترنتی خلاقانه کنار بیایید، البته در ارتباط اسم دامنه خویش نباید هیچ خطری جاری ساختن دهید.

چندین استدلال برای این وجود دارااست. اولیه، اسم دامنه اساسی شما در seo و شیوه کاوش اشخاص در وب نقش داراست.

چنانچه momtazserver.com پیش از اینً گرفته گردیده بود، خرید momtazserver.co یا این که momtazserver.org نسبت به ورژن .com چیز دیگری منطقی خیس بود.

همین گزینه برای یک کمپانی صحت می نماید. چنانچه میخواهید اشخاص کمپانی شمارا از روش کاوش پیدا نمایند، اسم کمپانی خویش را تحت عنوان دامنه مهم خویش گزینش فرمایید و از nTLDs دیگری به کارگیری فرمائید، جای این که تلاش فرمایید ورژن .com را با اسم دامنه مهم bonkers ایمن نمایید.

3. nTLDs های دیگر را با اسم دامنه خویش خریداری فرمائید
درصورتی که شغل جدیدی را استارت می‌کنید، مخصوصاً در صورتی قصد دارید آن شغل را با‌گاز مقیاس بندی فرمایید، خرید TLD های مربوط به دامنه اساسی خویش هوشمندانه میباشد.

از جمله، در شرایطی که اسم کمپانی شما “Dr. Pepper ، ”و تارنما شما drpepper.co میباشد، همینطور به خریدdrpepper.space ، drpepper.me ،drpepper.info و مفاد دیگر امداد می نماید.

هنگامی صاحب و مالک کل دامنه های سطح بالا دارای ارتباط میباشید، می‌توانید کلیه آنها را به دامنه مهم خویش در اکانت میزبانی تان هدایت فرمایید. براین اساس، دیگر نگران نخواهید بود که کمپانی هایی با اسم های شبیه شما میزان دارایی های ارزشمندتان در گوگل را تصاحب نمایند یا این که جستجوگران به صورت تصادفی در سایتی قرار بگیرند که وابسته به شما وجود ندارد.

4. یک سرزمین nTLDs را گزینش فرمائید
در‌صورتی‌که در مملکت دیگری بومی می باشید، تعیین یک سرزمین TLD هوشمندانه میباشد. برای مثال، جستجوگران در کانادا تا قبل از اینً عادت کرده اند که اسم کمپانی و آنگاه aca را تایپ نمایند.

در شرایطی که مطمئناً میتوانید ورژن .com اسم کمپانی خویش را در شکل عدم به کارگیری (و بایستی) بخرید، به دست آوردن TLD مرزو بوم مربوطه در مکانی که در آن قرار دارید نیز هوشمندانه میباشد.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: